WELCOME TO PRINCESS PEACH'S BLOG ^^ YOU CHOOSE THE RIGHT BLOG !!!

Friday 20 December 2013

INTRODUCE

hi agen. di newest blog ini ada beberapa catatan dan tulisan yang mungkin bukan keluar dari otakku karna anybody knows that im not a writer hiks. eh eh by the way anyway busway and before of all i want to introduce myself to you, nama panjaaaaaaaaaaaaaaangku Aylis Lidya Sitorus Pane  haha panjangkan? ^^ i was born on 180693, then you know how old i am :( im 2 from 3, i have 1 grandma, 1 father, 1 mother, 1 brother, 1 sister and 1 God that i belong to him, he's my JESUS! well well well aku hobinya belanja, makan, nonton, ngabisin duit dan ketika tidak punya duit aku lebih memilih nonton drama taiwan yg kisahnya memilukan trus aktornya ganteng dan punya banyak adegan romantis, like this yooo! well well well aku gak kreatif tapi aku tertarik setertarik tariknya dengan dunia multimedia design uhh! nah kalo sudah begini maka aku  terpaksa menjadi kreatif yea i will. oke guys just little but not last about me, you can leave your comment below. oh ya plis check my FIRST BLOG ini semacam galeri buatku, hehe jgn lupa follow juga ya, salam radar !

No comments:

Post a Comment

please be a member then you can leave your comment for this blog, thanks :)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Mario Walking